Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 23 maj 2013 08:35


Du är oskyldig
Jag kan finnas här
Jag kan bry mig
Jag kan sitta nära
Jag kan kramas
Jag kan lyssna
Jag kan fråga
Jag kan äntligen få svar
Jag kan stötta
Jag kan bekräfta dig och din oskyldighet
Jag kan äntligen säga: Jag vet...
Jag kan hjälpa dig så gott det går...
Jag kan hjälpa dig parera den giftiga tungan och lömska svans
Jag kan varna dig för bakhåll
Jag kan försöka hindra dig från att dra in i striden
Jag kan vägleda dig i hur man ignorerar
Jag kan säga att jag älskar dig   
Jag kan säga att jag finns här för dig
Men jag kan inte avlasta dig din förtvivlan, ilska och smärta
Och det gör så ont i mig
Du är oskyldig   


Dagens tänkvärda:

"Ignorance is a bliss"

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards