Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 31 maj 2013 23:09

Igår gjorde jag sista arbetspasset på min "hemmabutik". Idag gjorde jag en arbetsinsats i min hemkommuns butik. Jättekul :) Ombyte förnöjer :)


Och nu är det SEMESTER =)
Så när jag kom hem bytte jag om från väst och slips till sommarklänning. Och medans grillmäster'n fixa maten så njöt jag av ett glas vin i allra bästa sommarvädret ikväll. Vilken bra början!


17 lediga dagar, kommer gå fort, så det gäller att förvalta dem väl. Kommer bli kärt återseende med släktingar, Sweden Rock Festival och sen vidare dit solen är, förhoppningsvis Tylösand!!! Annars Öland eller någon annan trevlig plats där solen är :)
LÄNGTAR efter havet, heta badstränder och lata dagar. Ska bli skönt att rymma från "vardagen". Även om många problem kommer följa med mig på semestern... Man kan ju liksom inte ta semester från kroppen och sjukdom.
Men jag kommer packa med massa träningsgrejer så jag kan träna och hålla igång mina nervbanor och blodcirkulationen.
På måndag åker vi, YEAH!


Dagens tänkvärda:
"Don't wait for opportunity.
Create it!"

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards