Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 1 juni 2013 22:45

Härlig start på semestern!
Töppväder   
Hade för engångsskull sovmorgon utan att både kropp o humör mådde dåligt av det dessutom, skönt!
Frukost åt jag i solen på verandan. Så himla gött och mumsa och äta till fågelkvitter. Det är livet!


På förmiddagen åkte vi in till Örebro för att träffa äldsta dotera    och även för lite shopping. Vi tog en varsin bil jag och mannen för vi skulle lämna ena bilen i Örebro. Jag är inte van att köra så långa sträckor. 6mil, men det är jättefin, bra väg.

Försökte verkligen hålla händerna allra längst ner på ratten. Men ändå domnade ansiktet bort och började bränna. Så otrevligt!
Dröjde 5 timmar innan det gick över. MEN sådär hade jag ju nästan jämt förut. Så jag är glad att jag hela tiden blir bättre :)


Hmm, lite shopping blev ganska mycket shopping. Men mycket bra-o-ha grejer som t.ex extra batteri och ledlampor till "Fia" våran lilla husbil. Ny vimpel till flaggstången hemma till sonens förtjusning. Har man flaggstång ska den användas säger han. Helt rätt!

Man blir ju hungrig av att shoppa ;)
Dagens lunch intog vi på The Coffee i Mariebergs köpcentrum i Örebro.

 

Goaste räksalladen med vitlöksdressing. Mums!


Hittade 2 par skor som jag bara måste-ha!   

Jag hoppas verkligen att mina fötter klarar av att gå i dem ibland iaf. Jag går ju jämt i jogging eller walkingskor annars. Föredrar joggingskor för de passar mina onda fötter bättre.
En ny väska, var tvunget att hittas för blixtlåset har gått sönder på min.
Letade, letade och letade...

 
Tillslut hittade jag den här väskan, inte som jag tänkt mig, men ganska nöjd ändå :)

Min stil... nitar =)


Dagens tänkvärda:
Hoppa inte över träningen!

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards