Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 3 juni 2013 15:46

Ja då är vi påväg! Packat lilla husbilen Fia. Himla svårt att välja kläder för typ 12 dagar framåt... Jag kan sällan bestämma innan vad jag ska ha på mig, för det beror på vilket humör jag är på just den dagen. Nåja, det är ju egentligen ett av mina mindre problem ;)
Jag har packat med det nödvändigaste träningsredskapen.

 

Ett måste! Måste hålla igång nervbanorna. Har haft fullt upp med att packa ett par dagar nu, då har träningen blivit lidande. Märks direkt! Vänster arm och hand var så svag, så svag idag när jag skulle duscha. Hade jättesvårt att tvåla in mig :(
Men under färden nu så har jag tränat och cyklat. Minicykeln är ju inte som en vanlig cykel, men ger iaf blodcirkulation. Istället för att bara sitta still under tiden vi reser. "Inte vara still."


Lite oroligt att lämna kissen och 19åringen hemma. Men det är klart att det kommer gå bra! Bara orolig sådär som mammor ska va' :) Storasyster, mina systrar och grannar finns i närheten. Det känns bra! Kommer bli så skönt att komma iväg! Men förbannar mig att jag inte har fixat nya gardiner... Kommer reta ihjäl mig på 90-tals gardinerna :S
Men vet att jag kommer sova såå himla gott! Det gör jag jämt när vi är iväg! Skönt att rymma från alla måsten! Jag slappnar av totalt när vi är ute på semester :)
Så nu är vi påväg ner till Gislaved för att träffa morbror Rolf o kusiner m fam <3

 
De flesta har jag inte träffat sen mammas begravning för över 10 år sen. Ska bli sååå himla kul att ses =))) Yeah!

 

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards