Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 6 juni 2013 12:10

Igår hade jag klockan på ringning strax efter sju. Men vaknade av mig själv strax innan. Skönt att vakna utsövd. Ringde hem och väckte trötta sonen :)
På campingen var festen i full gång redan, eller hade de inte lagt sig än? Massor med härligt folk i alla möjliga åldrar som är här för Sweden Rock Festival 2013.
Själv börjar jag morgonen med frukost och promis i strålande sol. Mannen och jag gick ner till havet. Så vackert!
Kände mig ofantligt långt borta från mina ungdomar hemma igår. Såå tragiskt för Degerfors att förlora ännu en -87. Varför? Såå fruktansvärt sorgligt!

 
Tårarna rann bara över hela förmiddagen. Försökte njuta av energin från alla glada ungdomar här, även om de flesta verkar vara i våran ålder :)
I strålande sol låg vi och solade, så gött!
Passade på att träna med leran. Vänsterhanden är så svag igen :( Annars mår jag otroligt bra =))) Tränade även med hantlarna, men det gjorde jag inne i husbilen. Annars tror väl folk att jag är galen här ;))
På eftermiddagen gick vi mot Sweden Rock Festival 2013. Förväntningarna var höga =)

 
Första bandet vi såg var The Scams på 4sounds scenen.

Då träffade vi på makens brorson och flickvän. Sedan gick vi mot Sweden stage, där Thresold spelade. Riktigt bra tyckte jag.

 

Sweet

Kvällens höjdpunkter var Sweet, Bullet och Candlemass. Riktigt bra allihopa.

 

Roliga otroliga människor överallt... eller häst..

Träffade även på mannens arbetskamrat som är här och bygger scener.
Tyvärr blev det väldigt kallt på natten. Glad att vi kunde värma oss gasolvärme i husbilen.
Somnade med mössa på...
 
Får mycket, mycket ondare om jag fryser och är kall.


Men idag strålar solen igen. Bikini på!
Och ikväll är den högsta höjdpunkten Kiss. Ska bli så kul att se dem igen. Såg de för 3år sen, men då hade jag börjat bli sjuk. Men fattade inte vad som var fel. Jag var så fruktansvärt, otroligt energilös... Kopplade inte att allt kom ifrån nacken. Jag hade inte ont i nacken då än...
Men nu är jag här =) och mår såå himla bra =) Yeah!

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards