Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 9 juni 2013 23:34

Folk vaknade till lite senare på lördag förmiddagen... Märktes att alla var lite slitnare på lördagen ;) Men det var musik och glada miner överallt <3
Nån har med sig trumsetet till campingen. En hel del hade gitarrer med sig. Endel hade byggt altan ovanpå sina husbilar/bussar. Många hade vardagsrumssoffan med sig ;D
Vilken fest och solsken även lördag. Vilken otrolig tur med vädret. Det var 'bara' att ladda om! Man lever ju bara en gång ;)

 

Var tvungen att ta kort på denna skylt som satt vid varje bar nästan. Skickade mms hem till sonen och skrev: Självklart ger vi dricks! Det var uppskattat ;D

  
Så otroligt mycket trevliga och roliga människor på en sådan liten yta. 33 000 personer på själva festivalen, jag såg inte till något bråk nångång. Även om man hörde polisens sirener ibland... Människor i alla åldrar, medelåldern låg på 37år. Jag trodde faktiskt att det skulle vara mycket fler ungdomar än det var. Otroligt kul. Såg att det var väldigt många som 'bara' var där och campade för festens skull.
På lördagen hann vi både umgås med ett Degerforsgäng och senare med Anna och Stefan som vi träffade i vintras när vi var på Scorpions i Sandviken. Jättekul att ses igen :)
Vi hann inte se alla band vi ville... Lyssnade på Pugh när vi åt tacotallrik på gräsmattan. Men hann iaf med Accept, mycket bra tyckte jag! Rush kunde vi ha skippat. Skidrow hann vi med! Och Avantasia var kvällens höjdpunkt, riktigt riktigt bra.

 

Men vi gick 'hem' innan det var slut. Vi var såå trötta och såå nöjda!
Hit vill vi igen! Så oerhört bra anordnat. Sweden Rock äger!

Men skönt att idag ha kommit till Tylösand för en lite lugnare semester ;D

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards