Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 13 juni 2013 18:52

I söndagskväll kom vi till Tylösand. Vi fixade till mat i servicehuset och käkade där. Kändes nästan lyxigt att sitta och äta vid normala stolar och bord ;) Lagomt till solnedgången gick vi ner till Tylösands strand. Långlångstrand, ljudet från havets vågor och solnedgång.

 
Inget är som Tylösand
På måndagen vaknade vi till strålande sol. Packade ryggsäckar, badkläder mm för en heldag och gav oss iväg till stranden.
 
Påväg till beachen. Stark doft av rosor och ljudet av vågorna från havet. Förväntningarna kittlade i magen. Härliga vyer :)

   
Sanden var brännande het. Sanddynerna var underbara och var jättebra benträning!

 

Vågorna höga så man var tvungen att hålla i badbrallorna om man ville ha dem på sig ;)

 
Vattnet var rent, klart och salt förståss. Jag badade säkert 7ggr första dagen! Kallt första doppet, men sen va' det gött! Jag har blivit en riktig badbrutta ;))

 
På tisdagen och onsdagen gjorde vi detsamma, heldagar på stranden. Solade, badade, pratade, skrattade och åt och drack gott.

 

Såå underbart. Vi behövde det här. Man kan inte ha det skönare än vi hade en 'sketen' tisdagskväll.
En 'sketen' tisdagskväll som skulle visa sig komma med mycket, mycket, mycket bra besked. Ska skriva om det senare :))))

 

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards