Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 19 juni 2013 11:58

Är redan sämre sen jag kom hem från semestern. Nervsmärtan i ansikte, vänster arm och hand är ganska hög. Känns som jag har knivar i nacken både på höger och vänster sida. Bakhuvudet stramar och stränar. Detta är ju ingenting mot hur illa jag varit. Men nu vet jag hur bra jag faktiskt kan må.

Har försökt rannsaka vad jag gör för fel eller annorlunda senaste dagarna.

Ätit massor med godis... Ajabaja! Socker ökar inflammationerna i kroppen.
Slarvat med magnesium... Ökar kramper och nervryckningar.
Sitter mycket mer :( Måste försöka stå och röra mig mer.
Spänner mig. Ett närstående hjärta mår inte bra. Jag blir OROLIG och spänner mig. Magnetkamera kanske kan visa vad som är fel... Vi väntar...!!
Jag hjälpte en stackars karl igår som har fruktansvärda smärtor. Han hängde med nästan hela sin tyngd på mig + att jag bar hans jättetunga väska.
Jag kanske blir kall om bakhuvudet när jag är på promis... Det är sommar jag vill inte ha mössa eller luva på mig... Men jag har iaf en stor halsduk på mig.
Jag har börjat jobba. Men har inte gjort några tunga lyft än...

Ja... det blev en hel lista som jag kan försöka skärpa mig med. Allt kan jag inte påverka, men det jag kan påverka är jag värd att försöka! Skärpning!!!


Snart jobbdags =) Extra kul att jobba midsommarveckan. Är sånt högtryck på jobbet! I like!

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards