Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 11 juli 2013 23:25

Igår som "Dagens tänkvärda" hade jag skrivit: "Imorgon blir det en sådan där bra dag med humöret på töpp!"

Är man sjuk så är det inte riktigt så enkelt att man kan bestämma det dagen innan. Det är inte så enkelt ens om man är frisk.

Men jag är övertygad om att positiv inställning har en stor påverkan på det hela.

Idag fick jag en riktigt bra dag =) Det var bara trampdynorna som var väldigt trötta. Annars var smärtnivån under kontroll.

Under kontroll =) Helt fantastiskt att jag får må så här bra!
Kände mig riktigt hurtbullig idag ;) Ett gott tecken :)

Lyssnade bl.a på "Strövtåg i hembygden" under promisen idag. Himla fin låt!
Mellan 12-16 hoppade jag in på ett lagomt extrapass på jobbet =) Jo jag blev lite trött och sliten... Men är så oerhört tacksam att de där långa 12timmars passen är borta från mitt schema nu äntligen. De var omänskliga med en icke frisk kropp!!!
I juli har jag verkligen ett riktigt nice schema :)

Dagens tänkvärda har jag lånat från Sanna Ehdin:
"Långpromenader med bukandning ger en fördubblad syresättning av blodet och ett stort energitillskott. Därmed påskyndas kroppens spontanläkning av olika skador.

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards