Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 20 juli 2013 19:23

Vaknade pigg o kry imorse halv sex!
Yes! Yes! Yes! Förkylningen var över o jag kände mig starkare i kroppen igen. Sååå härligt =)
Började jobbet kl 8. Gick hur bra som helst... eller det gick bättre än tidigare i veckan.
Finska cowboyen kom och hämtade mig efter jobbet. Det var skönt att slippa köra bil. Det är alltid mer eller mindre tryck på lördagar så man blir ganska sleten både i kropp och knopp.
Vilade en liten stund innan maten stod på bordet <3
Sen gav jag mig ut på en promis med min nya kamera =))))))
Idag var kroppen stark, hjärnan fixade att benen gick automatiska steg samtidigt som jag kunde klämma på mina träningsbollar med händerna. YES!!! I'm back! Jag hämtar mig så otroligt snabbt efter bakslag i sommar. Underbart! Jag är en vinnare varje gång!
Och nu har jag fixat iordning mig och sitter på bussen in till Karlskoga. Tjejfest =)
Ja, jag lever i nuet. Jag måste :)

Ha en kul lördag alla! Det ska jag ha ;D
Jag är en vinnare idag :)

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards