Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 18 augusti 2013 13:41

Igår checkade vi in på campingen precis vid Ölandsbron.
I kvällningen tog vi och cyklade in till Färjestaden för att handla lite på Ica. Vi passade på att ta ett glas vin och vilade lite på en uteservering.
Tänk vad smidigt allt blir med cykel =D

Vi cyklade till Ica för att handla lite. Sen när vi klev ut från Ica Maxi så lyckades vi tappa bort varann...

Jag såg solnedgången =) tittade mig omkring men såg inte finska cowboyen... Tänkte att självklart står han o fotograferar nånstans, självklart.
Jag skyndade mig över vägen och fotograferade... Klick, klick, klick!

En sån underbar solnedgång =))))) Jag var helt lyrisk men tillslut märkte jag att min telefon vibrerade, jag hade på ljudlöst. Det var finska cowboyen som ringde o undrade vart tusan jag hade tagit vägen?! Han trodde jag hade cyklat 'hem' före honom. Och jag trodde självklart han såg vad jag såg ;D Men han misstänkte att jag inte var långt borta, för han hade mina 2kg bananer :)
Haha vi fick oss ett gott skratt ;D ;D
Lyrisk var bara förnamnet =))) Jag var helt exalterad, totalt upprymd och just då helt smärtfri!!!
Såå otroligt vackert!

Det var en mycket vacker kväll igår vid Ölandsbron.

Dagens tänkvärda:
"Fina små ögonblick, blir stora fina minnen"

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards