Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Susanne Nietula Edenvik - 23 augusti 2013 08:35

En vän är sjuk, allvarligt sjuk. Hon har de senaste dagarna blivit mycket, mycket sämre. Hon skulle ev. inte klara sommaren. Men i början på sommaren fick hon en ny bromsmedicin som hon svarade bra på. Hon har fått upplevt den finaste, vackraste sommaren i sitt liv. Fått flera fina stunder. Det såg ganska ljust ut...

Igår em tänkte jag handla något nytt åt mig. Det var längesen. Bestämde mig för en ny scarf. Såg en scarf i ett skyltfönster på Jon & Jonna som tilltalade mig. Gick in, men såg då två som tilltalade mig. Försökte välja... Det var svårt... Jag bad personalen hjälpa mig att välja.

När jag nöjd gick ut ur butiken började tårarna forsa. Vilket patetiskt val.

Där och då hade jag svårt att välja scarf. Medans min vän får välja mellan att dö på sjukhus eller hemma...

Livet är så fruktansvärt j-a orättvist!
Jävla, jävla cancer!!

Dagens 2 tänkvärda:
"Här & Nu"

"Lev idag, morgondagen vet vi inget om."

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards