Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Susanne Nietula Edenvik - 15 mars 2014 23:30

Hola! säger de här :) uttalas typ olla'.

Fy vilken natt!!! Nu har vi ätit oss proppmätta i 3 dagar!! Nog för att min kropp kräver tätt energi-intag. Men att äta så här otroligt mycket mat, om än nyttigt, är inte bra. Kunde knappt sova för att det kändes som magen skulle sprängas... Skärpning!! Mindre måltider och sluta äta när man är mätt är nya mottot ;D Så att man får sova :D

Costa Los Gigantes Resort, Teneriffa

Lördagens "vykort" kommer från Snack Bar Poolen, Costa Los Gigantes. Med utsikt över glittrande Atlanten. Idag har vi 29grader och strålande sol. Såååå underbart =))))
Här går det verkligen ingen nöd på oss, mår som prinsar!!
"Sola o bada o Pinacolada"

Costa Los Gigantes Resort, Teneriffa

Så himla vackert =)))

Costa Los Gigantes Resort, Teneriffa

Idag blev det kyckling-grillspett och sallad från grillen vid Snack Bar Poolen. Det blev även en hel del vatten, vin och drinkar. De alkoholfria drinkarna är godast =D Pina Colada och San Fransisco, mums!!

Hotellet och området är rent och fräscht, inga smådjur. Förutom den här lilla söta krabaten som kom och hälsade på när vi solade vid Snack Bar Poolen.
Han gillade att vara i engelska tantens toffla :)
Såå söt liten nyfiken krabat :)

Försökte sola ryggen så mycket som möjligt denna dag... Men jättesvårt när jag har så svårt att ligga på mage. Räknade till 10 sen ändrade jag ställning hela tiden ;D Jättejobbigt vill jag lova!!
Att smörja in kroppen med solskydd är också bra träning, har svårt att trycka handflatorna mot min kropp. Hade ju förstås handträningsbollarna med mig när jag solade. Gjorde även massa olika hand och fingerövningar under tiden jag solade. Och reste mig ofta och gjorde nackövningar förstås!

Finska cowboyen drar ett trumsolo. That's my man ;D

Finska cowboyen drar ett trumsolo. That's my man ;D

Solnedgång över Atlanten. Costa Los Gigantes Tenerfiffa

Dagens tänkvärda:
"Jag vill inte att semestersagan tar slut!!!"


#Cervikal #Spinal #Stenos #Myelopati #Spondylos #Ryggmärgenikläm #Semester #Sol #Teneriffa #Atlanten #Poolhäng #FinskaCowboyen #Nackövningar #Sola #TränaHänderna #Solnedgång #Balkongmys

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards