Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Susanne Nietula Edenvik - 6 juli 2014 20:22


Jag vill flytta. NU!

Usch vilken tung helg.
Står inte ut här...

Min pepp-skylt: Fokus x 8

"Min pepp-skylt: Fokus x 8" Den här baksidan av en skylt ser jag nästan varje dag.
Försöker sätta fokus på målet.
Men det är besvärligt när man inte mår bra... Och det är extra viktigt att vara målmedveten när man mår skit. Men hur lätt är det jämt, jämt, jämt? Jävla skitliv att krångla!! Men jag måste framåt!


"Late at night I toss and I turn..." Gammal goding!

Bonnie Tyler - Holding out for a hero



Kunde inte sova inatt... Så imorse gick jag upp och fotograferade lite soluppgång.

Soluppgång 6 juli 2014 Smärtlindring på flera sätt

Så underbart vackert :) Smärtlindring på flera sätt.
Torkade tårarna och sen kunde jag sova ett par timmar :)


Man blir ju så seg när man sover för lite. Ikväll får jag inte glömma mina magnesium!! Kroppen måste få sova så att den får läka.

Hade knävecken och uvi varit bättre hade jag tagit en promis, det skulle jag verkligen behöva nu!

Men nu känns det lite bättre när man har gnällt ur sig lite :P
Imorgon är en ny dag :)

Dagens tänkvärda:
"Fokus, fokus, fokus, fokus, fokus, fokus, fokus, fokus!"

#Cervikal #Spinal #Stenos #Myelopati #Spondylos #VaraStark #Hälsa #BliFriskare #Deppig #Vilja #Envis #Pepp #Fokus #flytta #soluppgång #regnbåge #magnesium #sova #läkakroppen #torkatårar #värdelös

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards