Alla inlägg den 14 september 2014

Av Susanne Nietula Edenvik - 14 september 2014 03:28


Landstingsval... 2014


Innan jag blev sjuk, så var inte landstingsvalet så viktigt för mig...


Nu har jag varit sjuk i flera år och jag får inte den hjälp JAG vill ha. Jag vill läka min kropp naturligt. Jag är på god väg själv! Jag har INTE blivit förlamad som läkarna spått, tackolov!

Landstingsval 2014 cervikal spinal stenos gurkmeja

Jag är sjuk, men är inte sjukskriven för jag har inte ork och energi över för att krångla med FK.

Jag har fullt upp med att träna, läsa hur jag ska bli friskare, läka, jobba och träna igen.
Jag är kvinna, lågavlönad, kämpar och jobbar 60%, så mycket min kropp klarar av, mycket tack vare anpassade arbetstider. Kämpar som f-n!!

Jag tar minsta möjliga hjälp av vården. Jag ligger varken staten eller landstinget till last.
Jag vill läka mig naturligt!


Jag tycker det är orättvist att man får både råd och hjälp ekonomiskt, nästan tvingad till att äta medicin med biverkningar, fortsatt sjukdom och dessutom ytterligare sjukdomar!

Att man blir rådd till stora operationer innan man får hjälp med vitamin- och mineralbrister, hantering av fel medfödda eller inte, träning och rätt kost. Man blir ju rädd!

Landstingsval 2014 cervikal spinal stenos gurkmeja

Man måste ju läka ut källan till det onda!
Jag har fått leta reda på alla mina "nycklar", precis allting själv med god hjälp av mina vänner <3


Jag vill att naturlig läkning också ska få en plats inom vården.


Snälla! Rösta på Enhet i landstingsvalet.

http://enhet.se/partiprogram/mera-friskvard-mindre-sjukvard/


Mera friskvård - mindre sjukvård!


Snälla ta ställning!


#val2014 #val14 #svpol #enhet #landstingsval #sjuk #friskvård #läkanaturligt
#cervical #cervikal #spinal #stenos #myelopati #spondylos #naturligläkning

#gurkmeja #vitaminer #mineraler #träna

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards