Alla inlägg den 10 april 2015

Av Susanne Nietula Edenvik - 10 april 2015 11:00

Hjälp! Jag behöver verkligen mina kosttillskott om jag ska klara av att vara i så friskt skick som möjligt.

Nu är jag allvarligt orolig! Så orolig att jag började tjuta. Då är det illa.


Det är inte av en händelse att jag har lyckats bli så frisk som jag nu blivit. Det ligger bl.a massor med träning bakom. Och ska man orka träna så måste cellerna och musklerna ha rätt näring så att man orkar stå på benen och att kroppen lyder. Grrrr jag är såååå ARG på Livsmedelsverket!!!

De lägre doserna ska tydligen få vara kvar. Men de är för låga för mig.

Holistic Vitamin D3 5000ie  

Holistic Vitamin D3 5000ie


Min kropp kräver mellan 10000ie-15000ie av vitamin D3 varje dag. Det blir 2-3 kapslar av Holistic Vitamin D3 5000ie varje dag. Det har jag ätit sedan juli 2012. Juli 2012 var början på vändningen i min sjukdomsbild. Benen blev starkare och de lydde mig allt mer och mer. Det var som ett mirakel!!! Idag kan jag inte tänka mig ett liv utan Vitamin D3.

 http://edenvik.bloggplatsen.se/2013/05/06/9810674-vitamin-d3-ett-mirakelvitamin-for-mig/

Det är inte bara jag som äter den, mina nära och kära äter den också. Vi bor i solfattiga Sverige, vi behöver vitamin D3.

Om man vill kan man ta ett prov för att kontrollera sitt vitamin D3 värde: provet heter 25-OH-D.

Holistic Zink 30mg  

De ska även ta bort Zink 30mg. Min kropp behöver den med. JAG VILL INTE VARA SJUK!!! Jag vill vara så frisk som möjligt. Vem vill inte vara det?! Men i de mäktiga männens värld handlar allt bara om pengar, tyvärr. Det ligger mycket pengar i sjukdomar. Ruskigt mycket pengar. "Money rules the world"


Jag vill ha de renaste och bästa produkterna för min kropp. Livsmedelsverket låg inte bra till hos mig innan men nu har de nått botten. Livsmedelsverket jobbar för något helt annat än vår hälsa!


Läsvärda länkar:

RÄTT ATT SJÄLV BESTÄMMA ÖVER SIN HÄLSA!

Peter Wilhelmsson

http://alpha-plus.se/ratt-att-sjalv-bestamma-over-sin-halsa/


Livsmedelsverket förbud äventyrar människors hälsa!

http://holistic.se/blogg/3049


Nu har handlaren startat motoffensiven ”Vitaminupproret”

http://kurera.se/den-utsatta-handlaren-har-startat-motoffensiven-vitaminupproret/


FAKTA

Säljförbudet för handlaren i Västerås gäller följande preparat:
Vitamin B6 50mg
Vitamin B50 Komplex
Vitamin B100 Komplex
Vitamin D 4000iu (100mcg)
Vitamin E 400iu (268mg)
Zink 30mg och zink 50mg.

Vill du också skriva på?
Du hittar Vitaminupproret här.

Läs manifestet 

 

Idag har jag skrivit på Vitaminupproret! Gör det du med. Om inte för din skull så för andra svenskar skull, för cancer sjuka och för sådana som mig.

Idag har jag beställt 20 stycken extra burkar av Holistic vitamin D3 5000ie till mig och mina nära och kära. Det kommer inte ens räcka året ut... 

 

Dagens tänkvärda:

"Jag är 47 år och vuxen. Får jag bestämma själv om jag vill bygga upp min kropp på cellnivå och bli friskare?"

 

#vitaminupproret #livsmedelsverket #holistic #vitaminD3 #zink #ARG #upprörd #ledsen #vitaminer #kosttillskott #jagvillvarasåfrisksommöjligt


Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards