Alla inlägg den 12 april 2018

Av Susanne Nietula Edenvik - 12 april 2018 05:16


Naturliga Nyttiga Kolasnören Kolaremmar gjort på endast 2 frukter:
1 mango (c:a 250g)
1 banan

Mixa frukterna.

Naturliga Nyttiga Kolasnören Kolaremmar


Bred ut den mixade fruktsmeten på bakplåtspapper på en ugnsplåt.

Jag torkade i många timmar i ugnen, i 40 grader.


Receptet hittade jag här:
http://helandemat.se/Recept/kolasnoren/

Naturliga Nyttiga Kolasnören Kolaremmar


Supergoda och jätteenkelt att göra. Det krävdes mest tålamod att vänta på att Mangon skulle mogna ;) Och tålamod när det skulle torka. Lite besvärligt för mig att klippa remmarna men tur att man kan få hjälp. Nästa gång kanske jag klipper lite större rutor istället.

Dagens tänkvärda:
"I have the power to change the course of my life."

#naturligtgodis #nyttigtgodis #kolasnören #kolaremmar #hälsa #naturligtsött #banan #mango

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards