Alla inlägg den 20 augusti 2019

Av Susanne Nietula Edenvik - 20 augusti 2019 04:28


Nästan 1 timme från första till sista bilden.


Soluppgången


Soluppgången


När solen väl tittar fram värmer den trots att det är så tidigt på morgonen.


Soluppgången


Soluppgångens energi och kraft är gratis smärtlindring för mig. Fotografering är smärtlindring för mig. Tid och rum försvinner...


Soluppgången




 

Cykeltur längs stranden i soluppgången.
Påväg hem igen. Härligt att cykla på elcykeln. Vilket fantastiskt hjälpmedel för att komma ut.

Dagens tänkvärda:
"If you change your view
It will change your life"

#soluppgång #energi #smärtlindring #ryggmärgenikläm #utmattad #möckeln #degernäs #elcykel #natur #livet

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards