Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av Susanne Nietula Edenvik - 23 augusti 2019 04:09


Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången



 
Filmklipp - Mindfulness

Solens kraft är läkande.


Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången


Den här morgonen var det tusentals knott och kanske hundra svalor.

Svalor som mumsar på knott i soluppgången

Svalor som mumsar på knott i soluppgången

Svalor som mumsar på knott i soluppgången


Försökte filma men det kanske inte syns, men det kanske hörs?
Himla coolt i alla fall.



 


Filmklipp - Svalor som mumsar på knott i soluppgången


Dagens tänkvärda:
Fridfullt sinne och enhet ger styrka
Från Solögas bok -Djurens språk


#soluppgång #träd #energi #magiskt #tacksam #natur #smärtlindring #möckeln #degernäs #healing #ryggmärgenikläm #utmattad #solöga #svala #fridfulltsinne #knott #enhetgerstyrka

Av Susanne Nietula Edenvik - 23 augusti 2019 03:30



Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången

Soluppgången i regn


Tur det finns regnkläder :)


Dagens tänkvärda:
I am grounded. My spirit is grounded deep in the earth. I am calm, strong, centered and peaceful. I am able to let go of fear and trust that I am eternally safe. I am worthy of all things beautiful
Carly Marie


#soluppgång #regn #energi #magiskt #tacksam #natur #smärtlindring #möckeln #degernäs #healing #ryggmärgenikläm #utmattad #attgrundasig #grounded #earthing

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards