Alla inlägg under april 2016

Av Susanne Nietula Edenvik - 30 april 2016 14:43

Årets husbilspremiär. Som jag längtat!! Jag älskar att vara ute i husbilen. Jobbade till sent igår kväll, så vi kom iväg sent.

Första stopp blev Västerås. Vi parkerade sent igår kväll och övernattade vid Lögarängsbadet. Jättefint!

Innan vi lämnade Västerås åkte vi ut till Ängsö Naturreservat, Västerås. Såå vackert!

Kortvisit i Västerås. Måste besökas fler gånger!!

Att fotografera naturen är smärtlindrande för mig. Naturligt läkande. Lyssna på din kropp och gör just det som just du vill.

Dagens tänkvärda:
"Gör det som just du vill."

#husbilspremiär #västerås #lögarängsbadet #ställplats #ängsö #ängsönaturreservat #ängsöslott #smärtlindring #naturligtläkande

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Skapa flashcards