Alla inlägg den 11 december 2016

Av Susanne Nietula Edenvik - 11 december 2016 13:25

Största elogen till modiga och ärliga forskare! Heja, heja!!

Forskare i upprop: Sluta manipulera vetenskapen

"Det är inte möjligt att hantera den ökande sjukdomsbördan genom bättre medicinska behand­lingar, delvis beroende på att det inte finns någon bot men också för att hälsoeffekterna inte går att reparera. Vi har också begränsade möjligheter att minska vår exponering genom att undvika vissa konsumtionsvaror eftersom merparten av de hormon­störande ämnena når våra kroppar genom mat kontaminerad med dessa kemikalier."
Läs mer:
http://www.svd.se/forskare-i-upprop-sluta-att-manipulera-vetenskapen

#hormonstörandeämnen #hormon #gifter #kemikalier #sjukdom #cancer #hälsoeffekter

Language

Pinterest

Presentation


Hej där! Här är min blogg =)
Här kommer jag skriva om livet med Cervikal Spinal Stenosis. Jag gör allt som står i min makt för att läka naturligt. Är utmattad sen 2016, därför är min aktivitet ojämn i bloggen. Men ska blogga när jag får lite ork.

Viktigt att läsa!

Sök i bloggen

Fråga mig GÄRNA

57 besvarade frågor

Kategorier

REGISTER

Arkiv

Senaste inläggen

Hjälpmedel

Länkar

Sevärda Film-klipp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Flagcounter

Flag Counter

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards